BG dekarbonizace je unikátní odstranění pevných uhlíkových úsad chemickou cestou, bez složité, drahé a nebezpečné mechanické procedury. Tyto úsady vznikají působením vysokých teplot na uhlovodíkové látky nebo při spalování paliva. Součásti motorů, převodovek, diferenciálů a dalších systémů se časem začnou zanášet karbonovými úsadami, které vznikají působením vysokých teplot na uhlovodíkové látky (palivo, oleje). Tyto úsady začnou postupně zanášet sací a výfukové ventily, vstřikovací trysky, spalovací komoru, výfukový systém i katalyzátor, což způsobuje ztrátu síly motoru, vyšší spotřebu paliva, pokles kompresních tlaků a tím i výkonu motoru, nepravidelné zážehy, klepání motoru, špatné startování. Odstranění těchto úsad z motorů, převodovek a dalších systémů se nazývá dekarbonizací.
Dekarbonizaci lze provádět dvěma způsoby:
1) Profesionální dekarbonizace, která se provádí v autorizovaném servisu pomocí speciálních BG přístrojů se provádí u motorů, které mají najeto více než 50.000 km nebo při znatelných obtížích. Také servis sacího systému lze dělat jen touto cestou.
= Profesionální dekarbonizaci nově provádíme v našem servisu. Její cena se pohybuje od 3.500 Kč. Je vždy nutné naplánovat jí se servisem oleje. =
2) Kompletní dekarbonizace (sada tří výrobků v jednom balení) je preventivní servis, který se provádí každých 15.000 km od nového vozu a nebo po profesionální dekarbonizaci. Tento pravidelný preventivní servis zajistí, že se v motoru nebudou úsady vytvářet, motor bude vždy v dobré kondici a nebude nutné již provádět profesionální přístrojovou dekarbonizaci. Touto cestou nelze udělat dekarbonizaci sacího systému, ta se provádí pouze v autorizovaných provozovnách pouze profesionálním servisem.
= Sady lze zakoupit u nás na prodejně. =
Rozdílní proces dekarbonizace u benzínových a naftových motorů:
Jelikož konstrukce naftových a benzínových motorů je odlišná, tak BG dekarbonizace je přesně nastavena na jednotlivé motory a jejich požadavky, aby byla účinnost 100%. Produkty BG jsou vyvíjeny ve spolupráci s výrobci automobilů Volkswagen, Honda, Mitsubishi, Renault atd.
Benzínové motory:
- Vstřikovací systém
- Škrtící klapka a celý systém sání
- Spalovací prostor motoru, sedla ventilů
- Výfukový systém, lambda sonda, katalyzátor
- EGR ventil a EGR systém
Naftové motory:
- Vstřikovací čerpadlo
- Vstřikovací systém
- Spalovací prostor motoru, sedla ventilů
- Výfukový systém
- Systém sání
- EGR systém
- Common-rail systém
- Pumpe diesel (PD) systém
- Filtry pevných částic (DPF, FAP)
Poznámka: Pro český trh jsou k dispozici testy od Výzkumného ústavu motorových vozidel.
Kliknutím na Přijmout cookies dáváte souhlas s uložením vybraných cookies (nutné, preferenční, výkonnostní, marketingové). Cookies mají za cíl zlepšit fungování našeho webu, měřit jeho výkonnost a využívat naši reklamu cíleně. To jaké cookies budou uloženy, můžete svobodně rozhodnout pod tlačítkem Upravit nastavení.
Prohlášení o cookies.